ReklameTryk – et rigtigt virksomhedseventyr på heden
Direktør Richard Lodahl startede i 1987 virksomheden Kuverttryk i et beskedent kælderlokale i Herning, men flyttede kort efter på landet, hvor et nedlagt landbrug lagde bygninger til.
Vokseværk og navneændring
Ideerne, ambitionerne og opgaverne voksede, og i 1995 ændrede virksomheden navn til ReklameTryk, for at kunne favne de mange nye opgaver.
Siden er der blevet udbygget, ekspanderet og investeret i en sådan grad, at ReklameTryk har udviklet sig til en moderne, højteknologisk virksomhed med trykkeri, prepress, bogbinderi og storformat printafdeling under samme tag og 40 ansatte, der kan løse stort set alle grafiske opgaver.
Hærget af brand
Tilbage i 2010 blev virksomheden hærget af en voldsom brand, og kontorbygningerne måtte efterfølgende genopbygges fra grunden. I dag fremstår bygningerne derfor fuldstændig nyrenoverede, tidløse og topmoderne og virksomheden har lagt trykkeri branchens til tider lidt støvede image bag sig.
Løbende investeringer i ny teknologi
Som en højteknologisk virksomhed er det nødvendig at være på forkant med udviklingen og ReklameTryk investerer til stadighed i nye maskiner og nye teknologier og råder således over en supermoderne og opdateret maskinpark.
Webshop
ReklameTryks webshop giver kunderne mulighed for at bestille en lang række tryksager i standardformater til stærkt reducerede priser. Kunden indtaster selv alle specifikationer, laver selv alle beregninger og uploader til sidst trykfilen til jobbet direkte i webshoppen. Derved sparer de en masse penge, men får samme høje trykkvalitet og leveringssikkerhed, som hvis de havde bestilt hos en af ReklameTryks grafiske konsulenter.