Marketsquare er et velrenommeret kommunikationsbureau med 33 medarbejdere beliggende i det indre København.
Bureauet har netop vundet en flot sølvmedalje i kategorien "Corporate Design/Business Stationary" ved ICMA - International Corporate Media Award, som er en international designpris, der hvert år uddeles til det bedste grafiske design fra hele verden.
Marketsquare vandt den prestigefyldte pris med en kampagne for den dansk-japanske restauratør og iværksætter Jens Rahbæk.
Jens Rahbæk har bl.a. har været med til at starte flere japanske spisesteder op som Sticks'n'Sushi, Etika og Ebisu, og hans seneste projekt er et autentisk japansk gadekøkken under navnet YATAI by Jens Rahbæk.
Marketsquare har i samarbejde med Jens Rahbæk udviklet en stærk kommunikationsplatform og visuel identitet inkl. logo og emballagedesign til det nye brand, og med dét har de altså trukket 2. pladsen ved dette års prisuddeling (nov. 2014).